Szukaj

Zapytanie ofertowe otwarte na dostawę metalowych szaf na akta na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu oraz Oddziału w Starym Polu

Zamówienie poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych, prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości do 130 000 zł i innych zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującego w Pomorskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego w Lubaniu.

  1. Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa metalowych szaf na akta na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu oraz Oddziału w Starym Polu, z podziałem na części:

            Część 1: dostawa szaf dla Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu;

            Część 2: dostawa szaf dla PODR Oddział w Starym Polu

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 dla części 1 zamówienia oraz załącznik nr 5 dla części 2 zamówienia do niniejszego ZO.

3. Warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 dla części 1 zamówienia oraz załącznik nr 3 dla części 2 zamówienia do niniejszego ZO.

II. Zasady, termin i miejsce składania ofert

1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 04 października 2024 r. o godz. 9:15.

2. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 04 października 2024 r.                                 do godz. 9:00.

3. Ofertę można złożyć:

a) W postaci papierowej, osobiście w sekretariacie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres siedziby Zamawiającego, w zamkniętej i nienaruszonej kopercie. Koperta powinna być opieczętowana nazwą i adresem Wykonawcy oraz posiadać dopisek:

Oferta na dostawę metalowych szaf na akta

b) W postaci elektronicznej, za pomocą poczty elektronicznej na adres email: sekretariat@podr.pl.
W temacie wiadomości należy wpisać:

Oferta na dostawę metalowych szaf na akta

Przez postać elektronicznąZamawiający rozumieprzesłanie pocztą elektroniczną własnoręcznie podpisanej oferty zeskanowanej i przesłanej w formacie pliku pdf lub jpg lub innego, z którego da się odczytać podpisaną własnoręcznie ofertę. Oferty, które nie będą posiadały własnoręcznego podpisu będą uważane za nieważne, z wyłączeniem ppkt c);

c) W formie elektronicznej (plik opatrzony podpisem kwalifikowanym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, za pomocą poczty elektronicznej na adres email wskazany w ppk b).

W niniejszym postępowaniu Zamawiający rekomenduje złożenie oferty za pomocą poczty elektronicznej w formie skanu, zgodnie ppkt b).

4. Ofertę należy sporządzić w sposób czytelny, w języku polskim.

5. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Do oferty powinno zostać załączone stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynikać będzie umocowanie do reprezentacji, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą wskazaną w KRS/CEIDG jako osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

6. Ofertę należy sporządzić wg Formularza oferty (Załącznik nr 1 do ZO).

7. Cenę należy podać w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Podana
w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie opłaty i koszty oraz wszystkie wymagania Zamawiającego określone w przedmiotowym ZO, konieczne do prawidłowego i zgodnego z umową oraz obowiązującymi przepisami zrealizowania przedmiotu zamówienia. Należy przewidzieć cały przebieg usługi lub zakres dostawy, a wszystkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji Wykonawca winien uwzględnić w zaproponowanej cenie.

8. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. W takim przypadku należy powiadomić o tym pisemnie Zamawiającego, składając zmiany lub powiadomienie
o wycofaniu oferty według takich samych zasad jak składanie oferty, tj. z informacją „zmiana oferty” lub „wycofanie oferty”.

9. Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do niezwłocznego usunięcia błędów lub uzupełnienia braków w ofercie. Brak reakcji ze strony Wykonawcy, odmowa usunięcia błędów lub uzupełnienia braków może stanowić podstawę do odrzucenia oferty.

10. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

a) wpłynęła do Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu po terminie składania ofert określonym w ZO;

b) Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu;

c) treść oferty nie odpowiada treści ZO;

d) oferta została złożona w sposób niezgodny z rodz. II pkt. 3;

e) w pozostałych przypadkach określonych w niniejszym ZO.

11. Termin, w którym oferta jest wiążąca dla Wykonawcy wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

13. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Zapytanie

27.09.2024

Pobierz

Formularz ofertowy

27.09.2024

Pobierz

Wzór umowy cz. 1

27.09.2024

Pobierz

Wzór umowy cz. 2

27.09.2024

Pobierz

OPZ cz. 1

27.09.2024

Pobierz

OPZ cz. 2

27.09.2024

Pobierz
Skip to content